insüline direnirken ben

hi canım,

Dün şirketten çıktıktan sonra taksime geçtim. 

Neden? 

Çünkü diyetisyenimle randevum vardı. Bir ayı aşkındır sallıyordum kendisini ve verdiğim 3 kiloyu da geri almıştım. 

Neden salladım?

Çünkü eskiden ayda 6 kiloya kadar spor falan yapmadan çatır çatır veren ben, 1 ay içerisinde yalnızca 2 küsür kilo vermiştim. Üstelik baya sıkı yapıyordum diyetimi. Derken benim gazım kaçtı, mutsuz oldum. Üzerine bir de grip belası başlayınca, diyetin ucunu bıraktım gitti. İlk başlarda şekere düşmesemde gitmeden son 1 hafta vurdum çikolataya.

Mutfak dipsiz bir kuyu çık çıkabilirsen.



Ben 1 ayda gıdım gıdım kilo verince diyetisyenim bir şeylerin ters gittiğini anladı ve bir takım kan testleri istedi. Tahlillerim ve ben hazır ve nazır bir şekilde gittik diyetisyenin kapısına.

İnsülin direci

Hayatıma hoşgeldin!

Dram yapmaya gerek yok tedavi edilebilir bir durummuş. Ayrıca kilo veremememin sebebi kendisi. 

Cumartesiye bir dahiliye randevusu aldım. Çünkü bu direnç meselesi diyet ve egzersiz ile önünü alabileceğim durumu çoktan geçmiş. Yaşıma göre olması gereken değer 1.6 benimkisi ise 4.1.

SAYGILAR.

Diyetisyenimin ön görüsüne göre 8 aylık bir ilaç tedavisi ile her şey normale dönermiş.

Tabi hoşçakal şeker ve karbonhidrat.

Bugün tekrar diyetime başladım ve ilk günümü sıfır kaçamak ile tamamladım.

Beni en çok 2 litre su içmek zorluyor ya hu ve acıkmıyorum ancak ağzıma bir şeyler tıkalama isteği yok mu :(

Cuma günü Özden ve Tuğçe ile toplaşıyoruz. Özden amsterdamdan yeni döndü. Ay bu arada ben benelux turuna çıkıyorum arkadaşlarımla şubat ayında. Buraya havai fişekler koyalım.

Diyetisyene gitmeden taksimde iki mağaza bakayım dedim. Fakat insan şüşkoyken bir şeyler almak istemiyor. Zaten ne giysem buzolabındaki yarım limona benziyorum. Ayrıca kilo verince o kıyafetleri ne yapacağım diye diye bir şey almaktan kaçınıyorum. Aynı kıyafetleri giymekten kusacağım. Bu arada vermek istediğim kiloyu duymak ister misiniz?

16.

SAYGILAR.








Yorumlar

Popüler Yayınlar