Dövme yaptırdım mesela



Helö;

Abi az önce shift tuşunu bulamadım.

Hoşçakalın...

ASDASDA

En son yazımda gittiğim bir mekandan ve onunla ilgili yazı yazacağımdan falan bahsetmişim. Mert, adamla görüşmemizin ses kaydını attı tabi bu arada, attı da benim yazasım yokmuş meğer. Yalan oldu o iş. Arada ses kaydını dinliyorum güzel oluyor, sağlam muhabbet etmişiz. Aslında ses kaydını buraya koysam diyeceğim ama izin mizin almak gerekiyordur, sonra adam beni dava eder donuma kadar alır falan hiç gerek yok.

Marttan beri çok sular aktı buralardan.

Dövme yaptırdım mesela. 

O değil de sağlıklı yaşam fit falan olalım derken baskülde 70'i gördüm. İçim kan ağlıyor. Yarın diyetisyen randevum var. Psikoloğum şeker bağımlısı olduğumu düşünüyor. İnkar edecek vaziyette değilim. 

Psikolog mu terapist mi yo yo yaşam koçum ASDASDAD

Nereden gaza geldim yazdım? 
- Göksu halka açık günlük tutmaya başladı. Kız linki atar atmaz canım yazmak çekti. Yazıyorum oley. Buraya Göksu için küçük bir kalp bırakıyorum.

Ya bu arada Spotify "2016'da en sevdiğin şarkılar" diye bir liste hazırlamış çotatlı. 

Ekim beridir bana bi okumak izlemek halleri geldi. Çok uzun zamandır canıma kast edilmedikçe okumuyor, izlemiyor idim. Ay yalan olmasın ama en son psikoloğun verdiği bi kitabı, hatta onun söylediği bi filmi izlediydim. Fakat ekim ayıyla beraber eski performansıma döndüm diyebilirim. Şakır şakır kitap bitiriyor, filmlerin dizilerin canına okuyorum.

Hayalimdeki evi yapıyorum. Aylardır yapıyorum. Kanla. Bu konu uzun uzun yazılabilir aslında ama yüreğim sıkışıyor hatırladıkça. Bu ara mutfakla ilgileniyorum.

Kitaplığımın düzenlemesini bitirdim almam gereken bir kaç eşya daha var. Zaman yetmiyor resmen ya. Mesela şimdi bu yazıyı tamamlayıp saçımı kurutmam, çamaşırları asmam, bulaşık makinesini boşaltmam gerek. Yatarken bişiler izliyim desem saat 2yi bulucak, alarm 7'ye kurulu. En iyisi iki satır okuyayım. 

Geçtiğimiz hafta sonu hasta olduğum için hiçbir şey yapamadım. Yattığım yerden gıcık oldum kendime. Şebnem Deniz'in en büyük özelliği bir bağışıklık sistemine sahip olmaması.

Oh her telden boncuk boncuk dizdim harfleri.

Göksuş, açtım günlüğümü halka, senden özendim.

Tek derdim şu an burada rahat rahat gıybet yapamayacak olmak. Yeni bir blog açmakla uğraşmak istemiyorum. Bu bloğu açtığımda kimseye söylemiş miydim onu da hatırlamıyorum. Gerçi söylemesem n'olucak. Fotoğrafım ve adım kabak olarak sayfada yer alıyor.

Öf aman ne yapayım be. 

Westworld'ü izliyor musunuz? Ben bitirdim. Havalı surat emojisi. İlk bölümde Black hole sun şarkısını şettirtmişler. Onu bırakıyorum alta. Öpmeler.



Yorumlar

Popüler Yayınlar