düğün eylüle

Sevgili bloğum;

Asla düzenli yazmayı beceremediğim canım bloğum.

Bugün 2017'ye ait iki yazımı yayına açtım. Neden yayınlamadım iki sene önce hiç bilmiyorum.

Bloğuma şu an tekrar girmeme vesile olan bir kadın var. Bana instagramdan ulaştı ve denizinkalemi bloğumu seneler önce okuduğunu, çok sevdiğini, beni tesadüfen instagramda tekrar bulduğunu iletti. Nasıl güzel, nasıl mutlu, nasıl aşk dolu bir duygu hissettim anlatamam. Mesajını alınca "yaaaaa yaaaa yaaaa" diyerek gözlerimden kalpler fışkırttım.

Sevgili Berna sana çok teşekkür ederim.

Ne yazacağımı asla bilmiyorum. Eskiden günlük tutar gibi her günümü müzik dinleyerek yazardım. Yazarken dinlediğim müziklerden birini de yazının sonuna ya da başına eklerdim. En iyisi yine müzik açayım belki havaya girerim.

Büyük ev ablukada'ya takığım bu ara Ezhel'le yeni bir şarkı çıkarmışlar. 

Bu ara canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Bir enerjisizim. Her zaman ki gibi psikolojime bağladım yine mi terapiye başlamalı falan. Meğersem demir eksikliğim varmış askldjhsldlkjhs. Evlilik için sağlık raporu alırken ortaya çıktı.

Bu arada evleniyorum a dostlar. 

Kendime bir oyun arkadaşı bulmuş gibiyim. Beraber her şeyin üstesinden gelebileceğim bir ortak.

Evlilik için bir sürü angarya işlerle uğraşıyoruz. Fakat ikimiz de öyle rahat tipleriz ki her şeyi son ana bırakıyor ilk baktığımızda karar verebiliyoruz ve işlerimiz fışt diye oluveriyor. Hay maşallah, kıçımı kaşıyayım.

Kitap okuyamıyorum bu ara ya da her başladığım kitabı yarım bırakıyor başka kitaba geçiyorum. İnceden canımı sıkıyor bu durum. Neyse evlendikten sonra sevgilim okur bana belki kdjsahlfashld.

Bir sürü halledilecek iş olması kendime ve arkadaşlarıma vakit ayırmayacağım anlamına gelmiyor. Aksine sürekli sosyalleşiyorum. Mutfak yaptırmam gerekiyor ben arkadaşlarımın yazlığına gidiyorum. ÇÜNKÜ NEDEN OLMASIN.

Beraber harika üç gün geçirdik. Onları o kadar çok seviyorum ki ağzıma sokmak istiyorum. lkfjslfjafjad. Gizli not: M.Ü.

Midem yanıyor.

Bu akşam bir arkadaşımın düğünü var. Ona kıyafet çözmeye çalışıyorum. Asla beslenmeme dikkat etmediğim için pek çok kıyafetim de olmasına rağmen seçeneklerim düdük kadar kaldı. Ama ayarladım bir şeyler.

Bizim düğün eylüle sabah erken kalkabilirsek yetişmeyi planlıyoruz lsfdhldfhsdj. 

Düğün işinde herkes çok gerildiğini söylüyor. İşin içine girdikçe çok şaşırıyorum. Yani gerilmeyi nasıl başarıyorsunuz. Bence işleri biraz da siz zorlaştırıyorsunuz. Çok da şeapmamak lazım. Sevdiğin adamla kalbin birleşmişti şimdi de evleri birleştiriyorsunuz. Ne bileyim bir şeyler olmayı versin bir şeyler eksik kalsın dert etmeyin.

Bak saat 16:00 oldu ben hala bir litre su içtim. Beslenmeme dikkat etmesem de su işini ciddiye almaya çalışıyorum. 


Bu daldan dala yazımın sonuna gelirken kulağınızdan şafak alıp gidiyorum sddfasdlkjhd.

Yorumlar

  1. Düzensizlik de bir düzen çeşidi ya, yazma isteği rutine bindirilmese de olur sanki. İçinden geldiği zaman, içinden geldiği şekilde yaz, bir başlayınca gerisi gelir, her işin başı zor bence. Eylül de evlenmek için mükemmel bir ay, kışa evli olarak giren çiftlerin yaz başında evlenenlerden daha mutlu olduklarını okumuştum bir yerde. Çok samimi ve duru bir kalem olarak dönmene çok sevindim, yazmak sana yakışıyor. Her şey için kolaylıklar, rahatlıklar, aydınlıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzensizlik de bir düzendir. BA YIL DIM lksjdjfsaşdfjs beni anlatıyor. Vesile olduğun için ben sana teşekkür ederim. Kalpler bişiler.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar