Iki yumurta ye

Selam

Dün arkadaşım Büşranın düğünündeydik. Harika bir mekan seçimi yapmış. Yemyeşil bir bahçeydi, süslemeler sade, fazla kalabalık olmayan tatlı bir parti havasında geçen bir düğündü. Gittiğim düğünler arasında ilk sıralarda yerini aldı. İlk sıra da hala Özdenin Yanık Mektepteki düğünü var.

Düğünün en güzel yanı 2 sene boyunca aynı yurt dairesini paylaştığım canım arkadaşlarımı görmek oldu. Hemen hemen hepimiz farklı şehirlerdeyiz artık herkes farklı bir yöne akıyor ve bir araya gelmemiz çok çok zor. 

Düğünden ayrıldıktan sonra Gürkanla beraber bostancıda kokoreççiye gittik. Bu aralar kokoreçe fena dadandım. Eskiden ağzıma sürmezdim. Şimdi müptezel oldum. Kokusunu hep severdim ama bir araya çok nadir gelirdik.

Dün gece eve gelir gelmez makyajımı çıkardım. Bana kocaman bir alkış. Allah affetsin hep üşenirim. 

Bu sabah da kahvaltıda çöp şeyler yemek yerine iki yumurtadan omlet yaptım kendime. Sonradan nutella yemiş olabilirim ama çabama da bir alkış rica edeceğim. Şimdi de ada çayı içiyorum. Yazının faydalı bilgisi: ada çayı ödem attırır, yeşil çay yağ yakar. Sanki bu bilgiyi önceden vermiştim. Diğer yazılara bakmaya üşendiğim için silmeyeceğim dsdlkjsdşlj.

Şu an kafamda sarı kantaron yağı var. Neden sürdün derseniz. Yanıklara iyi geldiğini biliyorum ve dedim ki neden yanmış saç uçlarına da iyi gelmesin. Dün düğün için hazırlanırken saçıma avuçlarca saç köpüğü sürmüştüm. Saçlarımın uçları kuru yaprak gibi oldu. Hadi inşallah iyi gelecek yarın haber ederim.


İki gün üst üste yazı yazmanın verdiği haklı gururla huzurlarınızdan ayrılıyorum ifindim. Öpücüx.


Şarkı mis bu arada.
















Yorumlar

Popüler Yayınlar