gezelim, görelim

Geçtiğimiz sene yaz aylarıydı.

Herkes şakır şukur Sırbistan'a gidiyor.

Kübra, Gülşah ve ben mutfakta günah işliyoruz. 

Beraber turne ya da zorunluluk haricinde hiç seyahate çıkmadık. Nereye gitsek, ne yesek, ne içsek derken aniden Sırbistan'a gitmeye karar verdik. Ne zamanımız, ne paralarımız tutuşmuyor. Bütün gece hayaller kurarak eğlendik, güldük.

Muhabbetin üstünden geçmiş belki bir ay. Telefonum çaldı. Arayan Kübra. Telefonu açtım, kahkaha mı, ağlama mı çözemediğim bir ses tonu. "Deniz ben yanlışlıkla Sırbistan'dan otel tuttum". Kısa bir süre şaşkınlık ardından gamsız ben "Abi yapacak bir şey yok, aldıysan gideriz n'olucak" dedim.

O zamanlar booking.com 'un yasaklanmadığı(!) dönemler. Bizimki "lan aslında o kadar pahalı değil bi bakayım oteller ne kadar" derken bookinge giriyor, satın alma nasıl oluyor diye borcundan dolayı kapatıp, taksitlendirdiği kredi kartı bilgilerini giriyor, site de hiç demiyor ki kart kapalı. "İşleminiz başarılı". Otel bilgilerini yolluyor mailine. Seçtiği tarih kafadan atma olduğu için tiyatro sezonunun açıldığı döneme denk geliyor. Oyunu başlıyor hatunların, öldük deseler, tiyatro "cenazeden sonra gelirsin" der. İade seçeneğine bakıyoruz, ucuz olsun diye iade hakkı olmayan rezervasyon yaptırmış. Rezervasyon ayrıntılarına bakıyoruz oda iki kişilik seçilmiş. Gitmek istesek, hadi hatun borcuna borç kattı desek bile bir kişi açıkta. Her şey öyle ucubik seçilmiş ki neresinden tutsan elinde kalıyor. 

Bir yandan tüm ihtimalleri konuşuyoruz, bir yandan da kahkaha atmaktan pekte anlaşamıyoruz. Ben satın alındı artık, otelle konuşalım odaya ek yatak ekleyebiliyorlar mı yoksa ben başka oda mı alayım kafasındayım. Hatun oyunum başlıyor o tarihte nasıl geleyim diyor. Daha sakin kafayla konuşmak üzere kapattık telefonu.

Telefonu kapattıktan sonra ben uçak biletlerine baktım. Üçümüzde yarım akıllı olduğumuz için ben de bakarken Gürcistan uçak biletlerine bakıyorum, bir yandan da bu kadar pahalı olmaması lazım diye düşünüyorum. Allahtan satın almadım ASDFADSD

Gülşen ne demiş; sen bana akıl ver allahım bende esamesi yok.

İşte biz böyle üç hatun bir araya geldiğimizden beri bilfiil acı çekiyoruz.

Birkaç hafta geçti gidiyoruz, gidemiyoruz derken booking.com dan bir mail daha geldi. Kart bilgileri geçersiz olduğu için rezervasyonunuz iptal edilmiştir diye.

...

Gel gelelim önümüzdeki haziran Sırbistan'a gidiyorum. Bu kez de olay şöyle gelişti; yine evdeyim fakat bu kez arayan Göksu "Kanka Belgrad'a gidiyoruz, sen de gelsene, sana da bilet alalım mı?" "Olur balım, hesap numaranı atsana bana"

Canım Sırbistan'a gidiyorum hiç öpmiyim.

DÜZENLEME: Yazı 2017'ye aittir

Yorumlar

Popüler Yayınlar