Modum Uçan Sabri

Helö;

Takvime baksam bulurum ama şimdi uğraşmak istemedim. Bir çağrı merkezinde çalışıyordum ve bir sabah işten ayrılmaya karar verdim. Yok yok baya düşündüm ve bir sabah artık yöneticime söylemeye karar verdim.

Sonuç şu an evdeyim.

Ne yapmak istiyorum? Düzenli yazmak, blog yazmak, içerik üretmek, okumak, çok okumak, yeni yerler ve tatlar keşfetmek, etamin yapmak, kesinlikle düzenli spor yapmak.

E yazsana?


Bir arkadaşımın kurduğu sitede içerik editörlüğüne başlayacağım. Söylediği andan itibaren çok heyecanlı ve çok mutluyum. Modum Uçan Sabri. Bilgisayarın başına oturdum, bi  baktım, yazmayı unutmuşum. 2014’te yazmayı bırakmıştım ara ara thegeyik.com için bir şeyler karaladım ama tıkandım işte klavyenin başına geçince.

Bir saat falan geçti Google ile ilgili bir yazıya başladım, fena değil güzel gidiyor. Liste halinde hazırlıyorum yazıyı, son maddelere yaklaştım. ŞAKK.

HOAYDA!!

Ekran gitti. Bilgisayarı alalı belki 6 ay oldu bunca zaman teklemedi. Ben yazmaya başlayınca tabi ki bozulacak. Çünkü neden bozulmasın?

Bir bilgisayarı servise vermek demek seneye anca alırsın o bilgisayarı demek. MUTSUZLUK.

Benim şevkim kaçtı mı? Çok değil bir ay öncesinden bahsediyorum. Yani o bilgisayar o gün bozulmasa ben en az 20-30 yazı yayınlamış. İnternet alemine lokum gibi dönüş yapmış bir blogger olucaktım.

Evde çürümeye karar verdim.

Sadece yattım, yedim ve sıçtım.

Derken derken baktım böyle gitmiyor. Yaş 25. Elimde tutunabileceğim tek meziyetim yazmak. Yazmayı seviyorum ve bir yerlere geleyim şu işten üç bej kuruş kazanayım istiyorum.

Önce masamı topladım. Masa çok önemli abi. Sonra farklı bir bilgisayara geçtim. Çok memnun muyum? Asla!

Eski bloğum denizinkalemi.blogspot.com üzerinden devam etmek istemedim. Neden? Bilmem gazı kaçtı oranın ya.

Şimdi elim açılsın, eski performansıma döneyim diye her gün bir şeyler karalayayım istiyorum. Yazacağım içeriklerin kamera arkası gibi olsun, günlük gibi olsun mis gibi olsun burası.

Hadi öpüyorum hepinizi. İlk içeriğim olacak, tatlış bir ürün incelemesi yazıyorum. Ona geri döneyim. Bu arada muzlu sütlü neskafe yaptım allah oldu.

Yazarken bana eşlik eden;







Yorumlar

Popüler Yayınlar