At gülüm, at balım

Helö;

Şu an kuduruyorum.

Pazartesi günü keko arkadaşım Mert’le beraber süpersonik bir mekan keşfettik. Çengelköy’de Maia diye bir yer kendi çikolatalarını üretiyor. Allah gibi bi yer. Reglimin ilk gününde orada bulunmak beni gerçekten mutlu etmişti. Mekanla ilgili şu an cokiiya.com’a lokum gibi bir yazı hazırlıyorum. Mekandan bahsetmeyeceğim burada. Yayınlanınca link koyarım oradan okursunuz emi çocuklarım.

Mekanın sahibi Samet Beyciğimizle iki hasbıhal ettik mekanla ilgili. Ben eski usul not alayım derken kendisi “Ses kaydı alırız kanka keko musun?” dedi. Kekoydum.

Adam baya muhabbet çıktı.

Her neyse sonuç olarak ben yazıya başladım fakat tamamlamak için Mertteki ses kaydına ve fotoğraflara ihtiyacım var.

150 kere söyledim adama at şunları diye ama nerdeeee.

At gülüm, at balım.


Öpüyore.

Yorumlar

Popüler Yayınlar