Ben bugün konsere gittim

Biloğumun şifresini hatırladım.

Yine düzenli olarak yazmaya karar verdiğim bir döneme hoşgeldim. 

Kullanıcı adımı ve şifremi yazdığımda bir de ne göreyim iki adet yazılmış ve yayımlanmamış yazım varmış. Herhalde bir gün ilham geldi ve oturup yazdım aynı gün yayımlamaya kıyamayıp taslak halinde bırakmışım. Neden yayımlamazsın kızım sanki hürriyet.com hannassını satayım. 

Neyse ben bugün konsere gittim. 

Konsere gitmek çok sevdiğim bir aktivite olmamakla beraber iştirak ettiğimde de keyif alabildiğim bir etkinlik. Sevmeme nedenime gelirsek kendi ya da ruhu ergen tiplerin, pek yiyişken çiftlerin, nezaket ve görgü kurallarından bihaber kimselerin konserlerde çokça bulunması. Hangi konserdi hatırlamıyorum ama bir konserde tüm bunlardan bezip bir daha kendime bu işkenceyi çektirmemeye karar vermiştim. Pek sevdiğim Alt J grubunun konserine bile gitmedim bu yüzden. 

Anlayacağınız üzeren konforuna müthiş derecede düşkün biriyim.

Sevdiğim bey Redd grubunun akustik konserine bilet aldı.

Bundan üç dört sene önce bronx-pi de Reddin bir konserine gitmiş yalnızca yeni albümlerinin şarkılarına, az evvel üst satırlarda bahsettiğim insan tiplerine ve sıcak biraya maruz kalmıştım.

Akustik konser fikri beni hep heyecanlandırmıştır. Hatta Ogün Sanlısoy'un akustik albümüne bayılırım. Ama şu an Ogün beyin konumuzla bir ilgisi yok asdasfghjk.

Konser Caddebostan Kültür Merkezindeydi. Yani oturma düzeni olan bir konser. Yani çomar tiplere maruz kalmayacaktım. Kalmadım da :)

Bol bol eski şarkılarını çaldılar. Canlı dinlemek istediğim iki şarkı vardı ikisini de dinledim. Fakat insan bir yerde ayakta olmak istemiyor da değil hani.

Bu kesmedi bizi sanırım bir de babylonda falan bir konserine daha gideceğiz.

Şimdi ufak bir servet değerinde olan lokikitaneden aldığım ürünlerle cilt bakımımı yapacağım. Ah kadınlık belası.

Bu arada beyaz ve yeşil çay yağ yakıyor, adaçayı, rezene ve papatya çayı ise ödem attırıyor. 

Öpüyorum canım okuyan, yastık kılıfına iki damla lavanta yağı damlat ve mışıl mışıl uyu :*

İnstagram: denizinkalemi
Twitter: denizinkalemi

Yorumlar

Popüler Yayınlar